Stan przyjmowanych spraw i kolejność ich załatwiania
Dane podmiotu \ Stan przyjmowanych spraw i kolejność ich załatwiania
Stan przyjmowanych spraw i kolejność ich załatwiania
Stan przyjmowanych spraw i kolejność ich załatwiania
Informację o stanie przyjmowanych spraw i kolejności ich załatwiania zainteresowani mogą uzyskać na drodze elektronicznej poprzez pocztę e-mail lub pod numerami telefonicznymi.
Zgodnie z dyspozycją Powiatowego Lekarza Weterynarii pracownicy poszczególnych stanowisk pracy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Bezpośrednim odpowiedzialnym za załatwienie sprawy w ramach danego stanowiska jest pracownik, któremu sprawę przekazano do załatwienia, a za wszystkie sprawy załatwiane w zespole odpowiada Kierownik Zespołu.
Poniżej zestawiono dane kontaktowe osób wyznaczonych przez kierowników komórek organizacyjnych do udzielania informacji o stanie przyjmowanych spraw i kolejności ich załatwiania:
Zespół do spraw bezpieczeństwa żywności, pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych
Kierownik Zespołu: lek. wet. Katarzyna Walczyńska
tel. (33) 475 52 99, tel.kom. 691 484 779 e-mail: zywiec.piw@wetgiw.gov.pl
Zespół do spraw zdrowia zwierząt i ochrony zwierząt Kierownik Zespołu: lek. wet. Magdalena Ciastek
tel. (33) 475 52 99, tel.kom. 691 484 786 e-mail: zywiec.piw@wetgiw.gov.pl
Zespół do spraw finansowo-księgowych
Kierownik Zespołu: Główny księgowy mgr Paweł Dudzik
tel. (33) 475 52 99
e-mail: fk@zywiec.piw.gov.pl
Zespół do Spraw Administracyjnych
Kierownik zespołu: mgr Katarzyna Habdas
tel. (33) 475 52 99 e-mail: zywiec.piw@wetgiw.gov.pl